Ruisa

2013-12-08
01:43:44

Jaal ♥
Jag längtar till gymnasiet, få bemästra skuggning och realism förhoppningsvis.
Jag vill kunna utvecklas ännu mer, jag känner ju att jag gör det nu!
 
Det här är Jaal, min karaktär från min icke skapade serie Black Moon.
Jag hade tänkt att vänta med att skapa Black Moon eftersom jag helst vill känna mig säker på den.
The One For Me är mer som en testmanga, ett sätt för mig att pröva olika layouts och vänja mig vid att rita smått. 
Men Jaal är "en av huvudkaraktärerna" skulle man kunna säga. Historien handlar inte om henne, utan om Adrian, men hon har en stor roll i serien och hon är ju intresserad av honom. 
 
On nån vill veta mer finns Jaal och resten från Black Moon på min konstsida: http://adrianxdalin.deviantart.com
 
Jag är extremt glad att jag valde att försöka ge håret mer detaljer. Jag var nära på att stanna och känna mig nöjd, tack gode gud att jag inte gjorde det!
 
Taggar: adrianxdalin, alv, black moon, curvy, earth, earth elf, elf, jaal, jaal earth elf, jord, manga, serie, sexy;

Kommentar:
#1: Jonas

Nog tusan har du talang alltid =)

2013-12-08 @ 16:56:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: