Ruisa

2013-02-20
23:53:46

boliboma sluta för länge sen!
Varför är jag då fortfarande uppe?
 
Nja, delvis uppe :3 ska lägga mig om några sek, men folk måste svara på chatt! I'M DYING OF TRÖTT!
BayDeWäj: Jag har skaffat en peruuuuuk - som dock är i fel färg pga att ägaren skicka fel så nu har de skickat en ny på väg till mig gratis :D - men jag har en peruuuuk!
 
Fast nu klippte jag alldeles nyss en rak lugg på den så ni kommer nog snart få se ^^
 
BajDeWäj del 2: Aidan är rökberoende xD och så lite full :3 Stackars nycktra Chase måste ta hand om honom, men det slutar med att han ger upp xD
 
 
BAJDEWÄJ DEL 33333!! De har hamnat i ett bug så de tror att de är på övervåningen medans de är på undervåningen och liksom svävar lite då och då och fastnar när de tror att de går nerför en trappa Dx
så de har flyttat i hopp om att det ska bli bättre ._.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: