Ruisa

2013-11-13
20:37:15

Paowpaowpaow
Kollar på the Walking dead medans jag stickar, multitasking!!! 
Varit hemma hela dan så jag har inte haft för mig så mycket annat! Har kollat klart på Another än en gång, och den är ju så sjukt bra. Söw möch blöööd!!! 
 
Eftersom jag nu går i nian är det väl lika bra att planera klänning nu 8) De är som billigast nu, och om man gör som jag (beställer skräddarsytt) tar det några veckor, och tänk om jag inte gillar klänningen? Jag vill vara fullt beredd!! Det är ju ändå sista året i högstadiet och grundskolan, sen bär det av till gymnasiet och man går separata vägar, varför inte vara lite fin då? Jag längtar som fan, men vill ändå inte lämna min klass. 
Min klass är my heart, och jag har fått mina närmaste vänner därifrån! Dessutom släppte jag ju inte taget med min bästa kompis Malin som började i den här skolan och jag började i en annan. Jag saknade henne för mycket och bytte hit, och tack gode gud! 
 
De här 2 och 1/2 åren har varit fantastiska! typ
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: