Ruisa

2014-04-22
23:52:56

Har fått tillbaka TH-behov ♥
Har värsta flashback-veckan med gamla filmer och gamla barndomsserier som Fillmore! och musik som Tokio Hotel! Som ett litet wemo lyssnade jag på dem och FAN VA BRA MUSIKSMAK JAG HADE! 
Eller har*
 
Iallafall så har jag kollat på gamla videos med TH, musik videos, live framträdanden, funny moments, tv-showen ♥
Åh.
Så underbart!
Bill är vacker.
Så otroligt vacker.
Eller han var det, nu är han tydligen "FETT MANLIG"!!
Saknar hans gamla stil, menmen, kändisar växer upp
 
 
 
Ni vet, han var min idol förr i tiden, antar att han fortfarande är det ^^
Han är fett modell också, btw! För att han är så vacker.
 
Älskar dreadsen, men hans stora tagghår är fortfarande hans signaturlook!
 
 
 
 
 
Taggar: alternative, alts, bill kaulitz, eme, eme, emo, emo, emogirl, emohair, emokid, hipster, hipstergirl, hipsterhair, indians, indie, indie scene, indiegirl, indiescene, music, pop, rock, rockabilly, scemo, scene, scene girl, scenegirl, scenehair, scenekid, tokio hotel, tom kaulitz;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: