Ruisa

2014-12-25
21:38:23

Jävligt redo!
Åh imorgon börjar mellandagsrean iiiiiiiih 
jag ska köpa så hemskt mycket kläder, eller iallafall på den budgeten jag har.
Fick ett mastercardkort laddat med tusen spänn så ska använda den imorgon. Men får inte använda upp allt, för jag vill ju också shoppa lite med Daniel på söndagen. Frågan är om det ens kommer finnas kvar kläder vid det laget...
Man måste jobba snabbt på dessa årliga reor xS
Har ju kvar på mitt andra kort också men inte så himla galet mycket. Och sen så sa pappa att han inte köpte så mycket julklappar till mig för att han ville att vi skulle handla mer på rean. 
Han gillar inte riktigt idén med att ge pengar och presentkort på julafton, det förlorar glansen lite och blir lite töntigt tycker han. Jag håller ju faktiskt med till viss del men fan vad jag älskar att få lite stash <3
 
Men! Imorgon gott folk, börjar hetsen! Se till att vara så fucking redo ni bara kan för nu börjar kaoset och paniken och stressen att få det man vill ha för så lite pengar som möjligt!
 
Bjuder på en liten photoshop-bild jag jobbade och slet hårt med! c':
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: