Ruisa

2014-07-09
21:52:37

Fullspäckat, nu bromsar vi lite
Jag har fullt upp, hinner med allt för att jag måste göra allt.
Skulle ha träffat Hanna idag, men hade helt glömt bort det och bokat in Malin istället.
Åh vilket jävla mos.
Ska träffa Nora för att fotas imorgon. Ska också fika med mor på fredag för att senare möta upp Daniel på centralen. Sen på lördag kommer jag möta upp Antonia lite snabbt och Daniel kommer vara med. Senare under kvällen skulle jag troligen passa min lillebror. På söndag? A vettefan har redan glömt xS
På måndag ska jag till Daniel igen och sen på tisdagen kommer jag väl hem sent antar jag. Sedan sälja några kläder på onsdagen och aaaaaa något annat får jag för mig (jag har tappat bort min kalender, får ont i huvudet). På fredag åker jag också till Polen och ska vara där i 10 dagar. Skulle ha velat stanna hemma för att vara öppen för förslag eller chilla men kunde ej. 
 
 
 
Lite stressad, men det härliga positiva är att jag får en riktigt underbar sommar. 
Jag älskar den mer och mer, trots att jag hoppar runt konstant.
Den har varit spontan och nyttig. haft fina detaljer och målande dagar. 
Åh vad jag har varit glad!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: