Ruisa

2014-07-23
23:10:19

Polen
Det enda onda jag har att säga om Polen är att 1) damn Darek är en plåga. Han är helt jävla psyko just nu och får lite lack av det då haN verkligen testar oss just nu. Och 2) jag är lite bränd x3 Bruksr alltid vara så blek men nu bestämde jag mig för att faktiskt bli brun som jag brukade bli när jag var yngre. Eeeh... Jag är trött på att vara brun nu :3 känns som om hema jag försvinner för jag inte är blek längre xD 
 
men ni vet det är jävligt fint väder, vattnet är varmt och skönt och jag har ätit waaay för mycket skräpmat och skämt bort mig med saker hit och dit! 
 
 
 
Har också varit läskigt sjuk och hostig om kvällarna och morgornarna så detta är vad hag har sett ut ahahaha
 
Annars är jag hyfsat brun nu
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: