Ruisa

2014-11-18
17:09:00

Helvetes massa selfies
Men för en gång skull fick jag jättefina lockar
och ser ju snyggare ut än vad jag faktiskt är ohohohohoho
 
 
Ska tydligen på tandläkarbesök imorgon eeeeh... Har blivit lite slarvig men får väl borsta tänder något ordentligt de här sista timmarna innan, haha! 
Daniel kommer också på torsdag, ungefär samma tid som jag har utställning på skolan. Vi sätter upp alla våra arbeten som vi har gjort än så länge och så ska föräldrar och vänner gå runt och titta på dem eller något. Tydligen får random människor komma också så.
Får se om Daniel går på den eller om jag hämtar honom efteråt. 
 
På lördag ska vi dessutom döpa Darek helt! Han är ju fyra men vi adopterade honom i våras från Polen och eftersom Ewa komer från Polen så gick det snabbare och det var även lättare att få honom. Hans fulla namn blir Jan (efter min pappa) Dariusz Alexander (Mrowka? Ewas gamla namn hon fortfarande har kvar) Wirström
Daniel ska också gå på den, haha han har inga finkläder xP
OCH INTE JAG HELLER JAG HAR INGEN ANING OM VAD JAG SKA HA PÅ MIG
FÖR DE KOMMER VARA ÄLDRE KATOLIKER DÄR och jag måste ha kläder som är katolikvänliga men dock så har jag bara svarta spetskläningar som ibland kan uppfattas som slampiga om man skulle ha dem på ett dop för jag äger inget som är vitt egentligen, inget som är fint alltså. Samtidigt ska det vara i min stil men det ska vara passande för ett dop men det kan vara avslappnat eftersom det är pappa och Ewa GAAAH GOING FUL MENTAL GAAAAH
 
 
Och nu måste jag gå för den där lömske lille djävulen rotar i snacksskåpet PLUS DRICKER UPP MIN OBOY VAAAA?!?!?!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: