Ruisa

2014-11-08
08:37:57

Snart ett halvår <3
 
Är alldeles djup och cheesy, men bryr mig inte så mycket om det. Är fortfarande så läskigt förälskad och blir överlycklig när jag får vara med min pojk, att ibland kan jag inte hålla mig. Ända sen sommaren har jag känts mig så otroligt trygg. Jag har aldrig varit kär på riktigt innan, och var rädd för min sociala fobi skulle sätta gränser för det, men jag blev aldrig rädd när vi sov tillsammans för första gången, inte heller när du höll min hand, eller när du kysste mig. Jag var trygg hela vägen.
Och jag kommer ihåg att när jag sa att han var perfekt, svarade han: men skulle jag vara perfekt skulle vi gilla samma saker. 
Dummer. Du är perfekt för att oavsett hur många dåliga sidor du har, så vinner alltid dina bra sidor. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: