Ruisa

2014-10-02
21:14:36

har kul ok? :D
 
 
Nu ska ni allt få höra om första dagen jag fick denna dator, nämligen igår.
Så vi hade alla fått våra fina skoldatorer och eftersom vi är bild&formare, måste vi ha lite starkare datorer för alla våra redigeringsprogram och sånt. 
Vi får även fancy datorväskor, och efter skolan så går jag till bussen med denna fancy datorväska med min fancy dator i. Sätter mig på bussen tills jag kommer till Stureplan där jag ska hoppa av och byta buss. Sätter mig på en ny buss, sitter en stund.... BAM. Jag har glömt datorn på den förra bussen. Wow.
Ringer pappa och HE FIX. Han ringer SL och de ringer tillbaka till honom efter en stund och säger att de har hittat min dator. 
JAG HAR SÅ FUCKING MYCKET TUR AAAAAH JAG STÅR INTE UT BLEV SÅ JÄVLA GLAD MEN NÄSTA GÅNG JAG TAPPAR BORT NÅGONTING KOMMER DET VARA HELA MIN VÄSKA OCH DEN KOMMER FÖRSVINNA FÖR EVIGT BARA FÖR ATT JAG HAR HAFT ALLDELES FÖR MYCKET TUR. 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: