Ruisa

2014-09-11
19:47:00

Äntligen
Nej, ja, nej, ja jag följer inte/jag följer normen och köpte the sims 4 idaaaaag! 
men jag har ju längtat som en tok precis som tusentals andra människor har gjort. 
Har ju spelat originalet the sims i princip sen det kom ut och jag var kapabel till att hålla i en mus, neeeej inte den musen you dirty slutbags x3
the sims 2 kommer också att forever finnas i mitt hjärta, the sims 3 finns fortfarande på min dator och det var ju såklart lika många kände när de började spela det: lite tveksamt över hela stilen. Koder hade försvunnit, kläder satt illa, simmarna såg knasiga ut. Men! Man vande sig ju, och det blev lika beroendeframkallande som alla andra the sims-spelen!
 
jag kan varje kod, kan varje knep, hade alla coola kläder och frisyrer och mods som man helst inte skulle ha i spelet då det fanns chanser för virus (och jag fick dem några gånger höhö). 
 
Jag var, och är: en expert/ hc-gamer när det kommer till the sims. Yes det eeee jåååg jåååå de eeee jåg 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: