Ruisa

2015-09-10
20:38:08

Fotoprojekt!
Så i skolan håller vi på med ett askul projekt: Vi skapar en fanzine!
En fanzine är då en tidning för något skaparna är extra intresserad av, det är en sorts nördtidning!
 
Anyway, jag, Nora och Julia i min klass bestämde oss för att göra något riktigt coolt. Vi ville ha temat i mycket Noir och grunge, svart-vitt och svart bläck. Nästan lite bondage, men bara artsy och inte på det slampiga sättet om man nu väljer att uttrycka sig så.
 
Vi har också fina dikter vi har skrivit ner och hittat på olika sidor, bara för att vi vill inte att tidningen ska ha någon riktig fakta eller så, mest bara någon text för det ska vara estetiskt som fan. 
 
Fick möjligheten att modella för projektet också, har alltid velat göra något sånt här så jag säger absolut inte nej!
Tidningen hette ursprungligen Corsette (inte felstavat, vi skrev vår egna variant av ordet för att få det att se lite mer vackrare) men vi bestämde senare att titeln Noir passade bättre och det ser riktigt bolt och coolt ut så det fick stanna!
 
 
Här kommer lite fina bilder från fotograferingen:
 
 
Mina tuttisar.
 
Har bestämt mig för att börja blogga lite mer, typ uppdatera lite halvt dagligen om estetlivet eftersom vi ofta håller på med så coola projekt!
Taggar: bild och form, black butler, bondage, cybergymnasiet, dripping, emo, estet, estetik, fishnet, fishnet tights, foto, goth, grunge, lace, liquid, noir, projekt, ruisa, sexy, spets, stay up, stay ups, stayup, stayups, tumblr;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: