Ruisa

2010-12-23
19:18:01

Håret e ROSA!

Jag har färgat det rosa... Näääää, bara skoja, men jag har sprayfärg i. Det köpte jag på "Shock" i gamla stan. Tänka sig att de har så roooliga affärer i gamla stan. Jag hittade till ock med en manga-affär. Det va jättekul. Alla möjliga manga-böcker fanns där+söta gosedjur!
Jag köpte en ryggsäck med söta japanska figurer på och sen färgsprayen. Nöjd, haha det är julkpappar till mig själv ^O^ Vill man skämma bort sig själv så får man det!

Man ser inte färgen såycket, pågrund av det mörka vädret (morr!!!)


Gaaah, min näsa e så stor, ser hemskt ut! Måste fixa det där när jag blir äldre
om det inte jämnar ut sig....


Kommentar:
#1: Sara

Merry Christmas babe!



X0X0 SJ<3

2010-12-24 @ 02:44:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: