Ruisa

2010-06-30
09:37:13

Varför vill jag blogga? Vad handlar den om?
(Hejsan!
Jag är med i en tävling om vem som vill bli veckans blogg. Jag ska skriva om varför jag har en blogg och vad den handlar om.

Här börjar vi, tycker jag:

Varför vill jag blogga?
Denna blogg skapade jag för när min syster visade Kissies o alla andra kända bloggar, så kände jag att jag ville också skapa en blogg. Jag hittade ett unikt namn och började blogga helt enkelt. Först hade jag ingen kunskap om att blogga och skrev bara EXAKT vad jag hade gjort under dagen, tro mig, VÄÄLDIGT tråkigt! Men jag är väl iallafall lite bättre nu väl? Med tanke på att jag bara är 11 år. Okej, okej, snart 12 dåda!

Vad handlar den om?
Min blogg handlar om hur en flicka är precis emellan skitunge och tonåring och hur hon utvecklas. Hur hon gärna ville vara känd som den unga bloggerskan och vill ha läsare som stannar. Ja, och så handlar den om hennes normala liv (som man gärna) snart förändras. Så det är vad min blogg handlar om. Och denna lilla flicka är jag!


Kramar på er!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: