Ruisa

2010-11-29
21:26:04

Luuugn nu!
Jag har inte slutat blogga, (iallafall tror jag inte det?!), så jag vill bara berätta att jag har haft en lugn dag med lite minishopping med Bea. Köpte en t-shirt och ett par aaaascoola tights. Just nu kan jag inte fota dem, för det är för mörkt :´(
Nu är jag bara lite pank och måste betala tillbaka till Bea, 200 bucks!!!! Hell No, I don't want to!
Imorgon så är det studiedag, det onödiga med det är att nån i min skola har skapat ett evangemang om det. Såklart så tryckte jag på "jag kommer att delta", haha!!!!
Sen är det nått snökrig på torsdag so jag också kommer delta i, tänka sig att de orkar göra sånt. Men så är det nog med att vara en "in between", alltså en unge och en tonåring samtidigt ^^ Men palla, haha!


gammal bild från nått jag ritade på min handled med smink ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: