Ruisa

2011-04-17
19:14:00

Bilduppdatering!

Har inte visat upp mina skapelser än på ett tag.
Jag tycker att jag har blivit en aning bättre.
(förlåt, ni kanske inte ser bra, men jag gjorde inte ansiktena noga. Det var mest längden av kroppen jag fokuserade på på de mesta bilderna)

Blev inspirerad från låten "i lågornas sken" med Nordman. Häxan brinner där, som ni ser.
Det som står skrivet är: Leker hon med trolldom och magi, har hon nu fått plikta med sitt liv."



Som sagt, jobbar på längden på mina figurer. Här är väl nån krigare (en kille för de som undrar)



Fortfarande längden som gäller (en kille)


Zora Kirashito (han är en sidoroll jag har ritat i min serie) blev inte nöjd med håret där uppe...


Nån mäktig präst eller nåt...


En docka som håller i en speldosa (henne blev jag nöjd med!)


En till bild jag blev nöjd med. (det är rök där uppe...lite svårt att se det...)


Jag jobbar fortfarande på att göra folk i profil. Det är ju skitsvårt!!


FORTFARANDE MED LÄNGDEN!!


Här fick jag värsta alv-känslan eller nåt x)


Och här skulle man kunna säga att det är en närbild (fast det är ett annat papper XD)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: