Ruisa

2011-04-18
07:45:40

Första dagen på påsklovet

GRRRR! Jag blir så arg på mig själv. Jag kan inte sova längre. Jag prövade att lägga mig vid 2 ungefär men jag vaknar fortfarande vid 7. Blir såååå frustrerad!
Jaja, men idag så ska jag möta Malin och kanske de andra. Vet inte, men vi skulle ungås nån dag, alla vi fyra. Det får vi väl se...


Igår var det ganska mysigt. Först så satte vi upp studsmattan. När vi hade gjort det så hoppade 
Onii-chan (lillebror på japanska, även om han är min lådsasbror) och jag på den ett tag, sedan gick vi till fotbollsplanen för att sparka lite boll och sånt där. Himlars, va vi var onormalt aktiva..?
När vi skulle gå så såg jag Madeleine-chan och Linda-chan.
Hälsade lite snabbt, men pratade inte riktigt.
Sen kom vi hem och då skulle vi rensa gräsmattan och bära SKIIITtunga säckar med grenar, jord och gamla löv etc.
Sen var vi ganska stolta över oss själva, och efter middagen gick vi ner till statoil för att köpa en glass. 
Oka-sama (mamma) fick en affärsidé (haha) om att de skulle göra "hundglassar", för att våran hund var med och han fick inget gott... :'(


Mycket som hände igår, och ändå hann jag blogga ^^


Kommentar:
#1: ida

fin blogg

2011-04-18 @ 08:06:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: