Ruisa

2011-04-04
16:36:31

Jag är sån nörd... xD

De senaste dagarna har jag typ ritat, ritat och...ritat!!
Jag har hittad en ny ritstil fast jag håller såklart till manga ändå :)
Snart blir ni väl trötta på att jag lägger upp teckningar jämt, haha!

One-Piece tjej! Inpiration från Malin, tips från Jacob (i klassen)



Tjej som borstar sitt lååååånga hår. Säkert svårt att se för att jag
inte gjorde så starka linjer. JAG SKYLLER PÅ MIN DATORKAMERA!!



Inte lika bra som första bilden. Men jag antar att det ska föreställa en punkrockare!!



Sist men inte minst, en bild då mor och dotter är tillsammans så länge de kan.
Jag skrev också till den här bilden, men valde att inte visa för då skulle bli mer otydlig än
vad den redan är. Texten löd: "Sålänge vi är tillsammans, kan inget skada dig..."


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: