Ruisa

2011-04-15
17:30:13

PÅSKLOOOOOOOOV!!

Ehe... Verkar som om Malin ville gästblogga lite. Ibland går hon till och med in på min facebook och skriver lite smått o gott ;)

Yeahyeah, anyway.... Det är påsklov!!!!!!!
Känns underbart faktiskt.
Men det är inte något lov med serien. (hehe, föresten. Louise, vår svenskalärare, vill visst läsa den över lovet. Så hon har hela serien hemma hos sig..? Men jag blev fett gla' ändå.)
(P.S. Det är inget skolarbete!!)
Och under lovet ska jag inte göra något speciellt.
 
Sova.VaraMedMalin.Sova.ÅkaTillGamlaStan.SOVA!!
En hel del sovande alltså.



Vad ska ni göra under lovet??



Jag vid rampen igår (mötte Malin och hon ville göra nåt)


Malin på sin studsmatta (nåt vanligt som vi fotar) (samma dag) ;)


Och så en bild på....Mest Malin, jag blev lite utputtad X)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: