Ruisa

2011-04-24
13:53:39

Pic-Update!


Yuki's och Miyu's mamma och pappa starx innan olyckan (från den manga jag jobbar med)



Nån Ninja-dude, haha!



Jag är en sån nörd, jag ritar sådana öron hela tiden. Och hon blev ju lite smexy här ;)



Inspiration från "My true self" (en låt) (jag är INTE emo!!)



Jag vill jobba på former på mina karaktärer (så titta inte på de "brutna" benen)



Jag fick inte till vingarna på den här, men jag försökte att göra så att de såg stora och mäktiga ut.



Och nu Yuki från min egna serie.
Hon är lite Yankee, så när jag frågade henne om hon kunde sätta på sig det här sa hon snabbt nej. (Men jag fick på henne kläderna... Lite fanservice...)
Pratbubblor: "Du skämtar väl, eller hur?" "Har du ingen skam i kroppen?" "Jag hatar dig, Ruisa!"



Men Miyu, Yuki's lillasyster, tyckte väldigt mycket om hennes utklädning. Hon är så himla söööt!
Pratbubblor: "Åh, är jag inte söt nu?!" "Jag älskar den här klänningen!" "Tack så hemskt mycket, Ruisa!"


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: