Ruisa

2011-08-20
23:45:30

Här håller man låg profil ;D

(;D=Min favoritsmileys typ...)

MM, men idag var jag med malin IGEN. Följde med henne till Ikea där hon skulle hämta soffor. Töhö!
Det tog ju några kvartar det ;D (kolla, där kom den igen!! :OO)
Sen åkte vi till Elgiganten för att hon skulle köpa ett objektiv. AVIS, jag är!
Sen när hon och jag gick till bilne, stod Peter och Philip utanför affären.
Vi bah: RUUUN! (höhö, gömde oss faktiskt!)
Aa, men sen har jag varit skitstressad, enligt moder, jag går bara runt i huset som en dåre och är rädd för att glömma nåt.




Föresten, jag måste verkligen bli bra i ryggen. Det här funkar inte för mig. Jag får PANIK om jag inte får träna snart. Nojig människa, jag vet.
Men det är så jobbigt att inte ens kunna göra en situp utan at det känns som om man får en jäkla feeet smäll i ryggen. Vill bara gråta Q.Q


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: