Ruisa

2011-08-14
21:55:34

Knockin' on heaven's door

(Förvarning: jag har skiiitlånga lösnaglar på mig från en photoshoot idag, så jag har problem med skrivandet, och de små jäklarna vill inte aaav!) 
Godnattens alla små körsbär!
Har jobbat HELA JÄKLA DAN med att söka efter en BJD med ett hyfsat pris,
MEN DET GÅR JU FAN INTE!
Mamma vill vara en distribuktör, så att hon nån dag kan sälja BJD med ett bra pris här i Sverige.
GOOOOD IDEAAA!! Kör på den, mamsen!


Sen har jag jobbat med mina små miniserier av "The Satama Family", fast nu håller den på at bli nån drama grejs, för att det hände en sak i serien som inte kan avslutas förän det har ritats några sidor. SUCK -.-

Aja, nyss så ringde en trööött malin och frågade om vi kunde göra nåt imorgon. Jag är verkligen uttråkad av att sitta här, så självklart sade jag ja ;DD 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: