Ruisa

2011-08-26
21:03:16

MVG i matte, det ska hända!

Nu fan!
Nu kör jag hårt, jag vet att det kan bli bra. Ska försöka detta år att få upp mina kunskaper.
Och jag tänker INTE acceptera ord som: osmart, låga IQpoäng. Sånt där TÅL JAG INTE! 
Jag är trött på att kallas dum elr osmart, oavsett om det är på skoj elr allvar.
Det skadar mig verkligen. Jag kan inte få upp mitt självförtroende om jag hör sådana ord.
Jag kan inte leva på färdigheter inom kost elr musik. Vad händer om jag inte väljer det i framtiden? Ska jag börja jobba i kassan då? Eller sälja korv med bröd? KNAPPAST!
Jag vill ha en JÄKLA ljus framtid! Så är det bara.
Men jag kommer inte göra bra ifrån mig om jag hör att jag är dålig,
då sjunker mitt självförtroende.

Så, snälla! SLUTA!
Jag blir så jävla förbannad!


Kommentar:
#1: olivia

Bra tänkt!!!!

så borde alla tänka istället för att bara strunta i betyg!!!!

bra där^^

PS. du är väll inte osmart!!!!

2011-08-27 @ 13:12:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: