Ruisa

2011-08-10
10:33:51

NU SKA JAG FAN SLUTA!

Snart är det slut på manga-serier.... eller lite mindre av dem... xD

Aja, men idag så ska jag fanimej köpa en present till Lovisa. Hon går i min förra klass, och hon skulle ha nåt "Pink Beach Party" eller nåt. Det låter ju bara för gulligt :*

Sen ska jag gå till reggae-butiken. Killarna där diggar ju mig, haha!
Fast mamma tycker att de ser ut som värsta drogmissbrukarna, men jag tycker bara att de är störtsköna. (JAG FICK EN FEMMA AV DEM!!)
Men de har typ EN MILJON t-shirtar där för 99 kr liksom. Klart att man ska fynda, men sen fanns det typ en "emo"butik med en jäääättesöt kille som stod i kassan.
Han kan inte vara äldre än mig, så jackpott!


Och föresten, Foki gav mig en uuunderbar idé. Jag skulle vilja designa kläder. Har redan börjat att skissa kläder. Just den liiiilla kolektionen heter "Randiga Volanger".
Jag vill jättegärna ha ett 50-tals tema på mina kläder+gulliggulliga kläder+coola t-shirtar med tryck.
Mamma sa att man inte alltid behövde sy upp dem själv, man kan göra skisser och sedan visa upp dem för nån som syr. Det finns mycket sånt i Thailand ;D




KOLLA! Första bilden på mig som jag lade upp på bloggen. FYFAN!
Skillnad eller vad??


Ser ut idag (de två bilderna)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: