Ruisa

2011-08-10
20:19:45

Ruisas Drömmar

Jag har gjort en konstig kategori bara för skojs skull.
Den heter Ruisas Drömmar och då berättar jag om mina skruvade och utflippade drömmar.
Jag tycker att jag har så intressanta drömmar, iallafall för en manganörd som mig ;D

Nattens dröm
Shun (från Bakugan) fick typ vredesutbrott när han duelerade Dan. Sen sjönk han ihopp och det visade sig visst att han hade JÄTTEHÖG feber. Sen satte han upp håret (intressant??) och det tyckte jag INTE om. Helt plötsligt var vi i en pool, och då var jag Shun. (Frisk såklart) så försökte jag simma, men jag kunde liksom inte. Malin bara skrattade åt mig medan hon höll i mig medan hon försökte simma med mig, Shun, på ryggen. (älskar när söta killar har en svaghet ;D)
Sen var vi visst uppe på bergen och jag, mitt normala ruisa jag, hade med mig en VÄRDELÖS packning. Guiden varnade mig för att jag skulle frysa, men jag lyssnade inte. Sen besteg vi berget och jag frös som en liten chihuahua.


Kommentar:

kan misstolkas grooooovt! :'D ruisas nätter? jaa, fantasi har du iaf ;)<33333333

2011-08-11 @ 22:26:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: