Ruisa

2011-12-01
16:47:40

Är ingen duktig flicka ToT

Jag uppdaterar inte så ofta nu för tiden..
Sorry for that <3
Men har haft så mycket just nu att jag inte haft en ork...


Men iallafall, favoritdagen: Börjar med svenska, kan inte sitta på stolen :O
Ryggen har spridit ner sig till höften så jag kan inte sitta bekvämt. Jag stod upp i klassrummet -.-
Sen var det franska prov. Blöh! Glad THAT'S over!
Sen var det SO, då kollade vi på en film om Martin Luther.
Faktiskt spännande skit ;D
Lunchen var bläääig, så jag åt lite och två skorpor med marmelad på.
Ruisa ♥ Skorpor med Marmelad

Efter det var det matte, där kollade vi också på "En film".
De bara: "jag gillar cirklar, för de är fina"
Och: "Jag gillar siffran 6... Ni kan ju slå vad om varför..." 
O.e''

SEN VAR DET BILD!!!!
bild, bild, bild!
Love bild! Jag ritade en fiiin katttjej ;D
Sen så bestämde sig hanna och jag att vi ville komma på
pt:n på tisdag för att måla en stor tavla tillsammans.
Det hon kladdar är skitfint ^^

Sen var jag tvungen (förlåt gumman) att dissa malin för
julshowsövningar. Men på den hade vi kul, jag, sofia och nicole.
Vi lyssnade mycket på musik istället för att göra det vi skulle, haha xD

Men nu sitter jag här i soffan och lider och vrider.
Ha en härlig kväll <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: