Ruisa

2011-12-20
20:38:47

Dålig uppdatering som vanligt ;D

My apologizes, y'all <3
Såå, jag har varit i duschen de senaste dagarna, näääh, men jag har stått där inne i minst en och ½ timme, tehehe!
Jag har först varit aolan och övat. Pallar inte att sjunga, men nu går det inte att backa ur, haha!
Och Sofia kom med rött hår!! :OOO
Nu är det bara Hanna som ska färga sitt hår. Enligt henne fick hon färga det rött för sin mamma.
De är väldigt måna om sådant. Men ja, slår vad om att det kommer bli ordentligt rött eftersom hon är blond. Ta't försiktigt med färgen, hapannappa xD
Men efter övandet, gjorde jag NO-provet, som troligtvis gick åt skiten, tihi, och sen gick vi tillbaka en sista gång.
Sen åkte jag till Solna för att köpa julklappar, vilket gick väldigt bra och snabbt.
Hämtade några grejor hemma hos pappa, och här är jag nu, framför datorn ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: