Ruisa

2011-12-05
17:00:03

DET SNÖAR!

Eller.. Det snöade, whatever ;D
Men då behöver jag inte oroa mig för att antarktis kommer att smälta och att hela världen får översvämning detta år iallafall :)

Så, den här dagen har väl varit okej.
Vi hade lite matte. Vår mattelärare, Andrez, gav mig typ Onda Ögat för att jag ritade
istället för att arbeta. Men jag hade inte nåt att göra!!
Ja bah: JAG KAN INTE ALGEBRA!!
Han: Vill du ha ett häfte?
Ja: JAAAA!!!! :'D

Sen var det ju franska, då såg vi mest på Yamakasi filmen, sen fick vi gå igenom
klockan. TJÅKIJT! Och Gerrby läste upp vilka som skulle få ta lite extra lektioner i matte, engelska eller franska. Jag var helt sääääker på att jag skulle
få gå nån extra, MEN DET BEHÖVDES INTE Q-Q :'DD
Fett glad männiksa jag är! Sen var det god gulasch <3
Och seeeen var det SO relion en kort halvtimme, så var Hanna och jag
tvungen att gå till luciaträning.
Och efter luciat var det No och etc blahblahblah osv mm :P

NU ÄR JAG HEMMA :DD


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: