Ruisa

2011-12-15
18:26:24

Jackass 3D

Tihi, det var en enkel dag idag :)
Känner mig glad och just nu luktar jag citron. don't ask me why.

A, men första lektionen var franska, då vi fick
titta på tråkiga sagor om Snövit (Blanche Nech) och Askungen (Cindrellé).
Sen var det lunch. Sesamsallad, det va mumsigt. OCH NI ANAR INTE HUR HUNGRIG JAG ÄRRR, EWA MÅSTE KOMMA HEM NUUUU!!!!

Sen fick jag äntligen göra matteprovet.
OCH det var plättlätt, gick på 10 min eller nåt sånt.
Och sist bild, favoritämnet, det perfekta sättet att avsluta skolan på.

Men Hanna, Antonia, Rebecka och Malin följde med upp till lägenheten.
Malin fick sin tidiga julklapp, sen gick hon.
Så jag och company letade efter en film att titta på.
Det slutate med Jackass 3D, bästa roliga film evah!!


Men nu sitter jag här och svälter medans vi ser på supersize vs superskinny.
Det är fan omöjligt att titta på dem. Båda äter feta saker, vafan?! O.o
Ewa, COME HOME right nu!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: