Ruisa

2011-12-02
20:34:22

Jag ber om ursäkt

För några par inlägg sen skrev jag hur mycket jag hatade männikan. Att den inte hade något att göra på jorden etc.
Jag ber om ursäkt för det. Det är meningen att ni ska undehållas
i den här bloggen, med mitt intresse om manga och japan och rättigheter,
istället börjar jag babbla om hur förbannad jag är. Pappa sa att det kan leda till mer hat, och sedan mer hat. Att om jag tänker: "varför ska vi egentligen ha en kung? Han har ju inte gjort ett skit, han fick platsen som kung efter kung efter kung som alla mördade oskyldiga människor. Vet du vad? Vi borde spränga skiten i luften!!" DET ÄR FEEL! Man ska inte tänka så.
Man kan tänka på rimliga saker man kan göra.
Bono är en bra jämförelse. Han är irlänsk, men istället för att med i IRA
(irrlänska republikanska armen)
så blev han sångare och skrev låtar om det här och världen och barnen i africa.
Och han var tekniskt sätt välgörenhetens KUNG!


P.S. Om du har nått botten, kan du bara klättra upp!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: