Ruisa

2011-12-03
19:59:08

Nåt nytt varje dag
1) Varför började du blogga? Hm... Min kompis hade en blogg, och så fick jag se Kissies blogg och alla andra stora bloggar. Då tänkte jag: JAG SKA OCKSÅ BLI KÄND!! Vilken liten naiv flicka man var på den tiden...


2) Vilka bloggar följer du? 
Malin, Hanna, Nora, LittleLucinda 


3) Vilken är din favoritfärg?
Alla färger har sin skönhet :)


4) Vilken är din favoritfilm?
Hm.. Jag är en filmälskare, och byter favoriter hela tiden :S


5) Vilket land/vilka länder vill du besöka och varför?
JAPAN! Definitvt. Jag har alltid älskat självaste Asien sen jag började se på coola kungfu filmer som liten kulting. Och så har jag aldrig varit där. Jag skulle också vilka åka någonstans i Sydafrika, det skulle bli fantaskitska bilder och jag skulle studera mer anatomi och djur och sånt etc.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: