Ruisa

2011-12-30
13:04:58

Realistiska bilder

Vissa i familjen börjar tröttna på min manga.
Så jag börjar göra realistiska bilder lite då och då.
Pappa, pappa.... -.-
Men jag lämnar inte ute Fantasyn ute. Jag ääälskar alver ska ni veta ;D



Tjej för er som inte vet



Kille för er som inte vet ;D



Och en tjej till ^^


För er som undrar varför jag gör bilderna jag ritar gråtande eller deprimerande hela tiden,
är det för att jag tycker det är något vackert med det.
Det reflekterar vad de mesta människor känner. Även jag ibland.
Men det är inte bara för att JAG mår skit. Okej?
Sluta fråga hur jag mår hela tiden -.- xD


Kommentar:
#1: olivia

woooooooooooooow, dom här bilderna var minst lika fina!!!!! kram, miss yaaaa! <3

2011-12-31 @ 22:22:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: