Ruisa

2011-12-22
21:38:49

Used to have my heart pierced

Jag är trött på kärlek, jag blir utmattad!
Killen jag gillar... SKIT I HONOM, LIKSOM! Jag orkar inte bry mig längre.
För mig är det bara obekvämt att vara kär, även om den är besvarad.
Jag tål det inte! Varken med kille eller tjej!
Har blivit sårad så många gånger, båda av kärlek och vänskap.
Klart att man blir ledsen. Klart man blir trött.
Är så nära på att ge upp allt. Skita i allt och alla och sticka in i det här
starka ljuset.

Det är dags att öppna ögonen.
Man behöver inte bli älskad av någon söt pojke.
Se på det du har omkring dig. SLUTA KLAGA. Njut medan det varar!

Men jag tror också att även jag kommer att hitta den rätta. Nån dag.
Men då faller det bara naturligt.
Då slipper jag vara besvärad.
Men just nu vill jag bara bort....


Kommentar:
#1: olivia

vet hur det känns, att bli sårad pga VÄNSKAP eller kärlek... Jag förstår hur du känner dig, när man bara vill släppa allt och hoppas att det glömms direkt...

2011-12-26 @ 22:30:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: