Ruisa

2011-12-08
11:09:22

You make me feel like, Oh Boy

Så ja sitter hemma med hunden vid min sida.
Har försökt plugga så gott jag kan till provet imorgon,
men inget den dumma texten vill fastna.

Ingen skola idag. Jag mår sådär illa. Nu har jag dessutom fått
huvudvärk, känns som om det snart sprängs :S

Och så fick jag rita lite, the joy of my life.
Och vet ni vad jag kom på?
JAG HAR GLÖMT! Jag glömde att skriva upp på önsknniingslistan
att jag ville ha en ritplatta. Får antaligen vänta i ett halvår till min födelsedag -.-
Och G-knappen har fuckat upp. Man får pressa jääävligt hårt ;(



Och jag har inte jobbat med serien än. Jag märkte att !!hunden!! har gått
på papperna. Jag får väl tuscha på ett papper över X(


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: