Ruisa

2011-02-04
15:48:42

Jag gillar att rita Ray Kon visst ;)

Nu har jag faktiskt gjort några bilder på Ray Kon nu ett tag, men det är såå enkelt och roligt
att rita honom. I luuuve u, Ray <3333


En bild jag gjorde igår...



Och den här är mycket liknande den förra ;)
Gjorde jag idag! Jag gillar att göra bilder när han har håret mer utsläppt.

Här får ni se detaljerna en aaaning bättre :)



Och så nu håller jag på med den här bilden, inspirerad från fighten i episode 49
när han kämpar ute på banan och blir ALVARLIGT skadat! Det syns inte mycket, men jag
försökte att göra lite sår och rispor på hud och kläder... Och jag ääälskar när pannbandet och hårbandet är borta <3333

Här får ni se en närbild. Har bara fyllt i hans hårglans. Ser ni nu att han är lite
skadad? Och kläderna..?
Och stå ut med att hans armar är lite korta, ska snart fixa till dem ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: