Ruisa

2011-02-22
21:18:02

Saker ni inte visste om mig...

* Jag har lila bälte i karate (2 steg till och jag är svart-bältare!!!) ^^

* Jag har en katt, en hund, 9 och uppåt st fåglar, 12 och uppåt st kaniner. *.*

* Jag nördar just nu på ett barnpogram (Beyblade) O.O

* Jag gillar inte kött (längre..?)

* Jag har riktigt mycket höjdskräck!

* Jag ÄLSKAR att måla/rita. <3333

* Jag bär typ aldrig jeans eller slappa byxor

* Jag har en syster som heter Beatrice, mest Bea som jag säger i bloggen.

* Jag borde inte dricka läsk (får lätt en energi kick!) O.o

* Jag har epelepsi (stavning??)

* Jag och bea älskar att kittla pappa (han är jättekittlig) ;D

* Jag...ÄR EN KILLE!! Haha, näj, bara skoja. Jag kommer bara inte på mer ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: