Ruisa

2011-02-25
21:15:37

Today's drama ^^

Okai, så jag kom till skolan, och Julle blev ÖVERLYCKLIG över att jag hade kommit. Den stackars flickan har varit helt ensam utan mig och Cairo (cairo är sjuk, och har varit det ett tag nu...)
Så vi hade IUP  och det är ju SÅÅÅ "spännande" att jobba med NO:n.
Ja, sen hade vi svenska, vilket jag ÄLSKAR! Jag läste i den nyaste boken jag har lånat från biblioteket, "Princess Ai" som egentligen är engelsk, men det är så roligt att läsa manga på engelska. Det hjälper en att öva! ^^

Sen var det lunch och eftersom jag inte gillar kött så mycket (längre) så tog jag typ en tugga sen bara: "BLÄÄÄH!" :P
Så det blev inte mycket av det. Och sedan gick jag, Julle och en tjej från klassen som heter Alma  och som inte hade hennes bästa vän Jannika med sig.
 Vi gick till Centrum.
Ja, sen var det gympa, vilket jag inte kunde vara med på (var fortfarande lite sjuk faktiskt) så jag och gaaanska många andra satt och tittade på. -.-


End of story<3333


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: