Ruisa

2011-01-15
16:08:47

Härlig helg

Hahah, jag har märkt att jag sover väldigt ofta över hos malin. För det var det jag gjorde igår, när jag inte kunde skriva igår.
Jaja, igår var det återförening med läraren och eleverna i klass 5 (förlåt, F.D klass 5) och vi såg på lite bilder och åt cocosbollar och sånt skit. Det var ju inte mycket till återförening med eleverna, för att nästan hela klassen går på min skola. Aa, förutom Malin då ;)
Sen efter besöket på sandudden så åkte jag hem till malin. Vi stannade i mitten av bussresorna hem till henne, för att (vi som fetton) köpte chips, haha!
Yeah, that's pretty much it!
Men ikväll så blir det taco-synder med Bea och hennes klasskompis Hanna. Kanske bloggar lite senare om hur fantastisk mina serier är. Haha, GEEK!

Föresten, jag lånade på biblioteket en serie som hette "Fruit Basket". ÄKTA REKOMENDATION! Total-älskar serien. Ni kanske har hört om den?



Men näh, nu börjar inlägget bli lite fööör långt, så jag slutar här! Sayonara <3333


Kommentarer:
#1: Wilma:D

Skitfin blogg, o grymt sööt tjej! Allt i ett paket, SUPER!

Hur ser kvällen ut då?



Kram kram http://wilmastenhardt.blogg.se

2011-01-15 @ 18:05:23
#2: esra

fin blogg

2011-01-16 @ 00:18:26
#3: Wilma

sv: haha joo nu ere ju såå att jag e lite efterbliven, så kvällen har ju redan varit:D men jag kollade på fångarna på fortet o måla naglarna (bilder på bloggen) aa men va ska du hitta på idah då?



Kram// http://wilmastenhardt.blogg.se

2011-01-16 @ 10:25:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: