Ruisa

2011-01-05
19:29:13

Jag är ju ganska så ny...

...Med det här dollfies så jag vet inte mycket om dem, men jag har följt en blogg som http://kirakira.blogg.se och på den bloggen (om man går tillbaka i månaderna som jag gjorde) så hittar man ganska mycket information. Många tror liksom att de är dockor man köper till små flickor, men de här dockorna är ömtåliga och väldigt (vet inte hur jag ska förklara det) inte-lekbara om ni fattar vad jag menar?! Jag menar, man ska ju ge dem liv och fullständiga namn och för att inte tala på kläderna!
Jag tycker inte att det är rättvist att sätta dem på en kall hylla. Jag skulle föredra att göra en säng till dem och behålla deras värdighet (ursäkta för mina åsikter).


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: