Ruisa

2011-01-16
10:33:29

Manga+Ruisa=konstigt...

Det blev inget bloggande igår, eller jo, tidigare. Men jag sa ju faktiskt att jag skulle
blogga mer igår kväll om hur fantastisk serierna är. Och jag hann se 12 stycken!!
Och de var GRYMMA!!!! Jag bara älskar när Ciel är sådär lite dyster, det passar honom.
Varför jag tycker om när han är dyster är för att jag är vääääldigt knäpp och gillar när söta
killar i verkligheten eller anime-killar är skadade eller svaga på nått sätt alls.
Många tycker jag är konstig och håller sig borta från mig, för att jag
är den knäppa tjejen i skolan....

Som tur är, så har jag ju mina NV:s! Malin (Makan), Cajsa (Cairo), och Julia (Julle Bulle)!
Älskar er! Ni kan acceptera mig som jag är, även om ni tycker också
att jag är lite konstig ;)

Slänger in en låt från en gammal tecknad hästfilm (Spirit) som påminner om det här ämnet
jag nyss har skrivit...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: