Ruisa

2011-01-04
18:02:43

Vad håller jag på med?!
Alltså, jag vet inte heeelt riktigt om vad jag bloggar om... underhållning, mode, vetenskap (knappast!) eller bara tråkig vardag. Fast det såklart, jag är bara 12 år. Jag har inte hunnit komma på nått ännu ^.-
Men nån kan väl ge mig lite tips eller nått. jag menar, jag slänger ju bara in några låtar och sånt, jag har ingen riktig kamera, så jag kan inte visa "dagens outfit,  utan en webcam insatt i datorn (väldigt smart iallafall) och jag målar lite då och då. Jag antar att min blogg handlar lite om "allt och inget...mer" hahah!

Jag kanske bara föddes utan nån speciell personlighet?... Nää! Jag tycker jag har nog med personlighet så att det räcker och blir över! Men snälla, HJÄLP MIG!


Usch, omålad. NOT PRETTY!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: