Ruisa

2011-07-28
21:59:56

Forever loner...

Leker ensamvarg och ignorerar resten i poolen för att läsa om älskade "så länge vi båda andas".
Älskar den boken, men jag tycker samtidigt att Bella är lite fjantig. Allt "åh, jag mår så bra" och "jag kommer att överleva, barnet ska behållas"-tjatet gör mig GALEN! (ursäkta alla Bella-fans)

Var ju på nåt slott för en modeutställning förut idag. Stackars träningshatare till mor och mormor var så flåsiga efter biten vi gick. En trappa och de ba: Stanna, jag behöver en rullstol!
Jag förstår mormor, men mamma?! Hörrö, nu ska du allt börja jobba på kondisen!!


Men iallafall, fick världens inspiration till mitt måleri/ritande!
Klänningarna var helt UNDERBARA! Speciellt de vita snöklänningarna. Nu har jag världens ideer.
Tyvärr får jag inte visa mina bilder fören om typ 4 veckor.
Pappa vill att jag har kameran hemma hos dem. De sa att de skulle ta med sig kameran till deras resa, men neeeejdå, den är hemma, hänger helt fritt på dörrhandtaget i sin väska som vanligt...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: