Ruisa

2011-07-25
11:28:13

Go da', hur mås' de?

Ohaio kosai masu :3

Jaha, åker hem till mamma idag. Har inte träffat henne på typ en månad elr nåt.
Klart man saknar mamsen ;)
Kom på det, måste köpa mitt bruna bälte (>σ<) snart. Sommarträningen nr 2 börjar ju snart. Sen börjar skolan (10 dagar innan de andra börjar, för att jag är ny -.-)
Men innan dess ska vi till Gotland, mamma och hennes man har hyrt en stuga elr nåt. Ska dit med dem och kussen min, SEBASTIAN <333
Men det kommer säkert bara bli han och Phille (min lådsasbror, en månad yngre än mig)
Så jag kommer att vara ute ur bilden. DET ÄR FAN MIN KUSIN, INTE HANS KOMPIS!!

morrmorr...

Aja, vi hörs väl?!

Ha det härligt ♥


Kolla, det är fjortisjag från 4:an :OO (vilket runt huvud man hade....)
Ska ju börja i 7:an nu, så bilden är gaaaammmaaaal!


Kommentar:
#1: Mu

Jag tycker du är jättesöt på fotot/kramis

2011-07-25 @ 17:06:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: