Ruisa

2011-06-07
08:45:09

åh, herregud!!!

Vet ni vad jag glömde igår?

IGÅR VAR DET 1-ÅRS JUBELEUM PÅ BLOGGEN!!
Jag har aldrig haft en och samma blogg så länge förut, har alltid tröttnat på namnet eller något liknande.
Men jag tackar så heeemskt mycket, ni som har stannat och tittat på bloggen.
Det gör mig väldigt glad och lycklig Q-Q





Så nu tänkte jag ställa några få frågor om detta år:
(kommer att låta som ett prov, men whatever ;))

1. Har ni tyckt att den här bloggen har varit bra?
2. Tycker ni att det är nåt jag ska förbättra?
3. Ska jag ordna någon tävling eller liknande?
4. Och ska jag berätta mer om favoritämnet manga eller något annat?



Ha det härligt ♥


Kommentar:
#1: oliviaaa

1. ja den är bra

2. jag tycker att du ska blogga MER

3. välj själv

4. hmmm... det är "intressant" när du berättar om manga osv. men det vore kul med lite annat också!:)



xoxo

2011-06-07 @ 16:20:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: