Ruisa

2011-06-03
00:52:55

NYYYYTT!

Hej på er, söta läsare!
Idag har varit skitkul och underbar!
Först så åkte vi till Nacka Forum och jag smakade sushi (:OMG) bläääh!
Sen så köpte jag dessa grejer, inte mycket, men vääärt pengarna!


3 nagellack som behövdes till skolavslutningen. (ignorera mitt fula tryne ;D)


Sen 3 par skor. Orkar inte visa dem en åt gången. Men det var svarta ballerinor, lila converse och svart-rosa skateardojor.


Och sen till dagens favorit sak som lyste upp min dag:
En Nikon system-kamera!!!!!

IIIIHHH! Va' jag blev glad för den!!!


Sen efter att vi hade shoppat lite så åkte vi till pappas och Ewas kompis som fyllde år.
Där fick jag träffa AnSo (Ann-Sofie, men hon ville hellre kallas AnSo) och hennes brorsa Hendrick.
AnSo och jag, vi har samma intressen. Hon älskar också manga, och hon skulle visst till UpCon imorgon. Jag vill också diiiit. Men iallafall, hon och hennes brorsa är ju helt okej att vara med. Det var kul.

Tjae, det var min dag det ^^


Ha det härligt ♥


Kommentarer:
#1: Malin

Va du tvungen att köpa just lila converse? -.-

2011-06-03 @ 16:13:48
#2: Olivia

kan du lägga upp bilder på dom sen??

ooo vill oxå ha lila converse<33:D:D:D:D:D

2011-06-03 @ 20:02:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: