Ruisa

2011-06-27
16:53:38

Sticker snart till sötnosen <3

Ni hao!
Sticker snart! Ville bara att ni skulle veta det hoho >o<


Ja, idag så åkte jag till BudoNord med pappa, för att kolla på bälten etc. Hittade vad vi behövde :D
Sen så ringde Michelle (en vän till familjen) och sade att de var på vääärldens bästaste plats i hela universum: DALARÖ! Liksom, hela min barndom ligger där. Jag bara, JA!!!
Michelle och Malene (också en vän till familjen+michelles syster) ville att vi skulle komma och prata.
Så vi åkte till detta underbara ställe och mötte dem tillsammans med Michelles byttelilla dotter Joline. Hon är så bedååårande <33333
Sen åkte vi till nåt ställe som jag inte vet vad det heter, men whatever. Sen åkte vi hem och nu dödar jag bara tid tills jag åker.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: