Ruisa

2011-03-01
09:38:48

Snyft...

Idah åker jag hem. Vill inte!
 Men vi hade tänkt åka till Ronneby och kolla om det fanns en annan storlek på jeansen.
 Jag köpte dem, utan att pröva dem, och jag behöver en storlek större, haha!
Så vi ska kolla om det finns en storlek större, om det inte gör det får jag väl helt enkelt vänja mig ;)

Alldeles nyss "pratade" vi om jag ville ha en kamera.
Jag berättade att alla andra har en kamera, men inte jag.
Och jag som vill jobba som fotograf. Vilken skam jag är. Har inte ens en kamera!

Men mamma sa: Bea fick en kamera på sin konfermation. Du kommer säkert också få en då..
Jag tänker fan inte vänta så länge!
NÄJ! Inte om jag satsar som fotograf. Jag tänker inte vara den enda som får en kamera på min konfermation, medans andra redan fick en i typ 7:års åldern. INTE EN CHANS!!!!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: