Ruisa

2011-03-21
20:56:29

Yuki Sohma - "The Prince"

Alllså jag tycker att Yuki-san är en aning känslomässig.
Men det är ju såklart på grund av sakerna som han fick uppleva som liten.
(det är nog bäst att jag slutar prata om det, jag tror inte att Yuki-san skulle gilla det ;))
Men hans skönhet är ju bara fööör mycket.
Många misstar sig när de säger att vissa manga-hunkar ser ut som tjejer,
tjae, det är för att i manga-världen har de söta och vackra killarna/männen ett väldigt feminint utséende. Men jag gillar det!
Och där vill Yuki-san att jag ska hålla mun, haha!


Kommentarer:
#1: LINN

jaha, vad lyssnar du på då?

jag ser på film :)

2011-03-21 @ 21:10:36
#2: Anonym

Längtar du oxå till sommaren??

2011-03-22 @ 17:14:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: