Ruisa

2011-05-20
18:06:41

Fredagen

Hi ya'll ♥

Okej, det är ju en härlig och varm fredag så nu ska jag berätta om min lilla dag :)

Först, mentorstid (BOORING!!)
Sen var det IUP, då jag satt i träslöjden och ?Läste???? (WTF???? Aja, det är ju av träskivor ;D)
Sen var det svenska då vi typ inte gjorde nåt speciellt.
Lunch, (god den här gången) och sen var det dags för skitsnack, haha! Nej, nej, skoja bara ^^
Sen var det ju gympa då vi typ körde frispey (stavning) Och jag, Elsa, Jacob, Leo och Alma, vi "ägde" ut alla, haha! Nej, vi sög ;)
 Efter gympan så var jag och NV alldeles svettiga, så vi hoppade faktiskt i vattnet på Cairos brygga, med gympakläderna på :O
Haha, jag fick gå hem hela vägen med blöta kläder ^^


Ja, så nu har jag duschat och sminkat och stylat och klätt mig för festen.


Ha det härligt ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: