Ruisa

2011-05-19
20:52:18

Loca Loca

Party in USA Sweden!!
Nej, jag gör inget sånt stort ståhej åt morgondagen.
Vi ska ha en klassfest, men det är typ ingen som vill gå. Jag är en av dem.
Men vi måste komma, för att vi ska arbeta ("YAAY")

Jaja, som vanligt på torsdagar är det en lång dag, fast den här gången fick vi faktiskt sluta lite tidigare ^^
Vi börjar med franskan, som det gick förvånandsvärt bra.
Sen var det bild. Haha, Markus fick leka modell medans vi ritade av honom med jäkla kolpennor ;)
Sen var det lunch, där det typ alltid tyst medans man äter. Gillar inte tystnaden riktigt ;(
Och på lunchrasten så störde några väldigt irriterande tjejer oss. Jag typ: Snälla, jag får damp om ni bara stå här! (Seriöst, jag sa det! :O)
Och på svenskan så fick jag, Madde, Jacob, Markus och Ted "skådespela" lite från "Ingen ser mig".
Det var skitroligt när vi liksom satt utanför, för Ted skulle spela töntiga
fritidsledaren Kenneth Klack. Han drog upp byxorna och allt. Jag och Madde skrattade ihjäl oss.

Men sen på engelskan så fjantade (jag mig inte iallafall).
Sen fick vi åka heeeem ♥



Okej, inlägget börjar bli liiite långt nu. Och jag är inte sugen på att skriva en bok ;)

Ha det härligt ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: